2009. szeptember 4., péntek

Nagybevásárlás

Ma reggel óta esett az eső, gyakorlatilag megállás nélkül. Estig. Már délelőtt azon gondolkodtam, hogy ha az egész délutánt a lakásba bezárva kell töltenünk, annak nem lesz jó vége. Aztán jött anyu, hogy ha már az eső miatt elmaradtak a tenisz órái, akkor helyettük elintézi az éppen aktuális nagybevásárlást. Gyorsan lecsaptam az ötletre, hogy nagyon jó, oda mi is megyünk!
Úgy kb. sok éve nem voltam semmilyen mega boltban, el is szoktam már tőlük, nem is szeretem őket a nagy tömeg, a zaj, az átláthatatlan sorok és még sorolhatnám mik miatt. Általában megérkezés után legkésőbb 20 perccel zsong a fejem és ideges vagyok az egésztől.
Ma egy kicsit máshogy alakult a történet. Egyrészt már annak is örültem, hogy mégsem kell a négy fal között kuksolnunk, másrészt jó volt látni, hogy Luca az első perctől az utolsóig élvezte a nagy kalandot.

A felső kis ülőkén kezdődött a nagy utazás. Egy negyed óra nézelődés, majd egy fél kifli elfogyasztása (újabb negyed óra) után már kezdett kicsit uncsivá válni az ígéretesnek tűnő kaland.
Ezután egy öt perc kézben, aztán eszembe jutott, hogy beteszem a kosárba a Mazsót, hátha érdekes lesz számára a sok ez+az.
Nem tévedtem, ahogy gyűlt a szajré, úgy lett egyre jobb a kosár mélyén üldögélni :-))
Hét óra is elmúlt mire hazaértünk. Luca remekül érezte magát, nagyon-nagyon jó kislány volt, pedig még a cumit is otthon felejtettem, de nem is volt rá szükség annyira lekötötte a sok új látnivaló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése