2009. augusztus 10., hétfő

Keresztelő

Én magam nem vagyok megkeresztelve, bár egy ideje gondolkodom rajta, hogy megteszem, de még egy darabig ez várat magára. Felnőtt fejjel az ember nehezebben szánja rá magát ezekre a (számára) fontos lépésekre, de azt gondolom, hogy a nem túl távoli jövőben ennek az eseménynek is meg lesz a maga helye az életemben.

Azt, hogy Lucát meg szeretném kereszteltetni, már akkor tudtam, amikor vártam. Isteni ajándéknak tekintettem, hogy (végre, hosszú-hosszú várakozás után) gyerekünk lehet, és ezzel is meg akartam köszönni az "Égieknek" Őt :-)))



Augusztus 9. 11 óra










Mohay Luca, az ajándék :-),







és büszke szülei.







A kápolna, ahol a keresztelő volt.





A szentelt víz, amelyben még a földre többször ledobott cumi is megmártózott.










Az Atya, aki megkeresztelte a Mazsolát, nagyon-nagyon kedves volt!!









A keresztelés.





Szülők, keresztszülők,





és Anna.







Már hivatalosan is a Keresztény Egyház tagja a Mazsi.









Annával.















Keresztelő után átsétáltunk ebédelni egy közeli, hangulatos kis helyre,








ahol Lucuska nagy örömére kutyus is volt az egyik szomszéd asztalnál.








Angyalka, a keresztszülőktől kapott nyaklánccal.






Apával







Keresztapával.







Mamával.






A nap fáradalmait ki kellett pihenni :-))






Egy újabb ajándékkal.


2 megjegyzés:

  1. Jó volt átélni még egyszer a szép napot!
    borzmama

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ott lehettem, és büszke vagyok, hogy szerepelek ezen a jó kis blogon :)
    Anna

    VálaszTörlés