2009. június 11., csütörtök

Ringató

Már egy ideje készülök rá, hogy vagy egy gyerek koncertre vagy valamilyen zenés táncos gyerek hepajra elviszem a Lucust, de voltak kétségeim afelől, hogy oda való-e egy ilyen kis gyerek, aki gyakorlatilag még nem csinál semmit, ráadásul egy kicsit lustább is az átlagnál. A kérdőjelek megszűntek, most hogy rászántam magam arra, hogy elkezdjük Lucával a közös zenés-táncos mulatozást.
Tegnap délutáni séta alkalmával egy-két kismama ismerősömmel beszélgetve merült fel, hogy ők holnap (azaz ma) mennek a Ferencvárosi Művelődési Központba (ami egyébként a lakás ajtajától 3 perc gyalog) "Ringató"-ra. Ági barátnőmmel pont erről a baba-mama programról gondoltuk azt, hogy meg kéne nézni, úgyhogy ma elmentem a Mazsolával és megnéztem. Ahhoz képest, hogy Luca sok dologhoz még tényleg kicsi, lusta és ráadásul ilyenkor aludni szokott, jól vette az első foglalkozást.

Először körben ülve énekelgettünk, meg mondókáztunk.

Aztán egy kis babzsákkal a fején járkáltunk körbe-körbe, ami egy kicsit többet volt a kezemben, mint a fején, de ettől függetlenül ezt nagyon élvezte.

Aztán beletettem ebbe a kúp alakú lavórba, és forgattam. Ezt még jól tűrte.

Majd a foglalkozást vezető lány segítségével egy pokrócban lóbáltuk a zsip-zsup-ot énekelve. Ekkor már egy kicsit nyűgösködött, de nem sírt, úgyhogy gondolom már kezdett fáradni. Kipróbáltuk a nagy labdát (hasra fektettem rajta), de ez már kicsit sok volt neki és sírva fakadt, úgyhogy nem erőltettem a többi dolgot, pedig volt még iskolai tornapad, meg kis műanyag lovacska, de éreztem, hogy elsőre örülhetek annak, hogy nagyobb hiszti nélkül megúsztuk a dolgot, és tulajdonképpen még jól is éreztük magunkat mindketten. Lucusnak jó volt, hogy kipróbálhatott egy-két új (főként egyensúlyt fejlesztő) dolgot, és kisgyerekek között volt, nekem meg jó volt anyukákkal találkozni, beszélgetni, meg persze játszani a Mazsival.

Az utolsó 10 percben már csak feküdt a hátán cumival a szájában :-))

(ezt mondjuk itthon is meg tudtuk volna csinálni :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése