2009. december 30., szerda

Saját kézzel

Tavaly egy egész cipősdoboznyi mézeskalácsot és szárított narancsot kellett kidobnom, mert valamilyen bogár befészkelte magát közéjük. Mivel ezzel a karácsonyi díszeim jelentős része odaveszett, így az idén gondoskodni kellett az utánpótlásról. Szinte egész decemberben sütöttem, szárítottam, így a lakásban mindig nagyon finom karácsonyi illat volt.




Végül ilyen lett a fa.
Isteni illata van a sok mézeskalácstól és narancskarikától.



De nemcsak karácsonyfa díszeket készítettem.

 

Először azt gondoltam, hogy mindenkinek készítek valamilyen, ehhez hasonló szobadíszt. Végül ebből csak egy készült, mert...

...a Meskán rábukkantam olyan figurákra, amikbe egyből beleszerettem, és gondoltam megpróbálom magam is elkészíteni őket. Így az idén a (közelben lakó) barátok és rokonok végül ilyen kis "mézeskalácstündéreket" kaptak.





 

 

Kb. 30-40 kis figurát készítettem.




 

A lakás több pontjára is jutott belőlük.



Novemberben még úgy gondoltam, hogy sok ajándékot fogok horgolni. Végül csak egy lett belőle. Egy lovacska:









Természetesen ez sem teljesen saját ötlet. De teljesen más, mint a fotó, ami alapján készült.Leírás nem volt hozzá, úgyhogy magam próbáltam kitalálni, hogy mit hogyan csináljak. Nem tudnám megmondani, hogy hányszor bontottam vissza a már felében harmadában elkészült részeket, míg végül úgy éreztem, hogy így már jó lesz. Volt is olyan pont, amikor azt éreztem, hogy kész, feladom. Végül szerencsére volt bennem elég kitartás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése