2009. december 26., szombat

Karácsony

Talán a szokásosnál is jobban vártam idén az Ünnepeket. Bár Lucának nem ez volt az első karácsonya...


 

...azért olyan értelemben mégiscsak az első volt, hogy a tavalyiból jószerivel semmit nem fogott fel. Talán a fények egy kicsit felkeltették a figyelmét, de ennél többet nem jelentett számára az egész.


Az idén viszont már teljes értékű résztvevője volt a Mazsi az eseményeknek, és mondhatom,hogy kimondottan élvezte azokat. Nálunk töltöttük a Szentestét, és hogy időben elkészüljek, Luca anyunál volt 24-én...





...majd együtt jöttek át, amikor már kész voltam mindennel.


Nagyon más érzés volt így készülődni. Így, hogy van a Lucus. Sokkal jobb volt!!! Egész idő alatt az járt a fejemben, hogy mit fog szólni majd a Mazsola a fához, az ajándékokhoz, az ételekhez.
Tavaly libamájat sütöttem krumplisalátával, és akkor ez annyira "bejött", hogy úgy gondoltam, az idén is ez lesz az ünnepi menü. Most úgy gondolom, hogy ebből hagyományt teremtek. Jövőre is ezt fogok csinálni. Igazi ünnepi étel, és ráadásul nagyon finom. Lucának is nagyon ízlett. A krumplit eddig is nagyon szerette, de a máj mindent vitt. Olyannyira, hogy amikor két májfalat közé be akartam csempészni egy krumpli darabot, azt kiköpte :-)). Nem mondom...úri ízlése van a kisasszonynak.

 
 


 

Keresztszülőkkel.

Ami a karácsonyfá(ka)t illeti...Luca el van tőlük ragadtattva. Nagyon tetszik neki, bárhol látunk. Ha pedig beszélgetés közben elhangzik a karácsony szó, már mutat is a fára.


 

Labdázás Dórival.


 

Semmi kétség...ebből a gyerekből kézilabdás lesz! :-))


 


 


 

Jó buli ez a karácsony! Nemcsak jókat lehet enni, és szép fenyőfa van mindenhol, de még ajándékok is vannak szép számmal.



 

25-én az egyik reggeli program az volt, hogy megcumiztatta Lucus a babát, amit a Keriéktől kapott. :-)) 





 

Mamánál is voltunk. És ott még csillagszóró is volt! Nem semmi!!!


 

 Niki szüleinál folytatódott az eszem-iszom, dínom-dánom...

 

És pont az az Atya volt a TV-ben, aki megkeresztelte a Mazsit :-))

 
 
És megint egy csomag!

 

Vinuval, aki derekasan helytállt "gyerekpesztrálásba".


És hogy mit hozott a Jézuska Lucának? A teljesség igénye nélkül: babákat, cipőt, hálózsákot, harisnyát, étkészletet,  könyveket, és egy egész állatkertnyi "Schleich" állatkát.
Ami a felnőtteket illeti... a legnagyobb ajándék egy nagyon jó hír: 2010 augusztus 7-én koszorúslány lesz a Mazsi. Esküvőre megyünk!!! :-)))
Nekem pedig el kell gondolkodnom, hogy jövőre mit is mondok Lucusnak, ki hozza karácsonykor az ajándékokat és miért?! Van egy szűk évem arra, hogy ezt eldöntsem. Most egy "angyalos" verzió tűnik a legvalószínűbbnek.
De erről majd egy év múlva...

1 megjegyzés: